flow-image
Kodak

Hvidbog; Kunden har (stadig) altid ret...

Dette whitepaper er udgivet af Kodak

pattern

Det er et utvivlsomt faktum. Exceptionelle kundeoplevelser øger kundeloyaliteten. Det driver indkomsten opad, hvilket, på sigt, fører til en reel konkurrencedygtig fordel. Men nu til dags, når kunder kontakter dig, forventer de respons 24/7 og komplette svar med det samme.

Hvad sker der, hvis de ikke får det?

Her er nogle opkvikkende fakta:

  • 89% af mennesker holder op med at handle med et firma efter en dårlig oplevelse…
  • Kunder, der ikke får et tilfredsstillende svar i det første telefonopkald, er 15 gange mere tilbøjelige til at gå til din konkurrent.
  • Utilfredshed kan spredes via de sociale medier – og 84% af kunder stoler på andre kunders oplevelser.

Download denne hvidbog for at lære, hvordan kunden (stadig) altid har ret, og hvordan de i den moderne verden forventer de højeste niveauer af kundeservice mere end nogen sinde før…

 

pattern

Relaterede kategorier
IT-administration

 

box-icon-download
Download nu

*krævede felter

Please agree to the conditions

Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af vores Privacy Policy.