flow-image
Lexmark

Del 2: Imperativer for vækst, får forretningen til at fokusere på On Point-Of-Service arbejdere

Dette whitepaper er udgivet af Lexmark

pattern

På trods af at bedre kundeoplevelser er en prioritet for over halvdelen af virksomhederne, mener de fleste virksomheder at deres POS-ansatte kunne være mere effektive med bedre støtte. Forbedret POS-support skaber en konkurrencedygtig fordel gennem kreativitet og innovation. Denne Forrester hvidbog fra Lexmark med undersøgelsesresultater fra 159 globale IT- og virksomhedsbeslutningstagere ser på, hvordan virksomheder føler en mangel af støtte til Point Of Service (POS)-ansatte tilbageholder firmaets vækst.

pattern

Relaterede kategorier
Hardware

 

box-icon-download

INDTAST DINE OPLYSNINGER NEDENFOR, TIL DIN GRATIS DOWNLOAD

Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af vores Privacy Policy.

 Ved at indsende denne formular bekræfter du samtidig at du er en voksen person på 18 år eller ældre og du accepterer at sælger(e) kan kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til ehver tid framelde dig. Hvis du har yderligere spørgsmål bedes du sende en e-mail til dataprotection@headleymedia.comPlease agree to the conditions

Download nu