

Sådan hjælper du med at forhindre stigende omsiggribende mærkeudnyttelse
Dette whitepaper er udgivet af Mimecast
Kendte brands har uforvarende været ofre for svindelnumre i umindelige tider. Nu, i phishing-alderen, er det værre end nogensinde før. Avancerede lokkemidler til udnyttelse af brands er blevet anvendt til at sætte gang i nogen af verdens mest altødelæggende cyberangreb.
Mange organisationer mener, at de står hjælpeløse over for det. Men med en kombination af DMARC-teknologien og AI-baserede, avancerede systemer til beskyttelse af brands på nettet samt trusselsdeling af oplysningerne og forbedret brugerbevidsthed kan brand-ejere på effektiv vis bekæmpe de mest forbryderiske svindlere.
Download nu
*krævede felter
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af vores Privacy Notice. Hvis du har yderligere spørgsmål bedes du sende en e-mail til dataprotection@headleymedia.com.
Software, Firewall, Malware, Firewall, Server, Spam, Server, AIM